AKO POSTUPOVAŤ?
V prípade, že váš iRobot nefunguje správne, poriadne si prečítajte manuál a kapitolu „Riešenie problému“, vďaka čomu vyriešite väčšinu problémov priamo u vás doma.
REKLAMÁCIA V RÁMCI ZÁRUKY - Bezplatný odvoz a dovoz robota v rámci záruky
Vyplňte formulár pod zeleným tlačidlom „Objednať odvoz“ nachádzajúci sa vyššie na tejto stránke a pripravte robota na vyzdvihnutie. Naše servisné stredisko zaistí kuriéra a vám zašle termín vyzdvihnutia. Pokiaľ sa nenachádzate doma, zadajte adresu, kde bude možné robota vyzdvihnúť. Opraveného robota vám doručíme opäť zadarmo na adrese, ktorú uvediete vo formulári.
Po odoslaní zvozového formulára pod zeleným tlačidlom „Objednať odvoz“ pripravte robota na vyzdvihnutie kuriérom:
- nabite plne batériu,
- robota vyčistite a pribaľte príslušenstvo,
- priložte kópiu dokladu o kúpe,
- priložte sprievodný list s popisom závady
- robota ideálne zabaľte do originálneho boxu, alebo ho bezpečne zabaľte iným spôsobom, aby sa predišlo jeho poškodeniu pri preprave.
POZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA - Platená oprava po skončení záručnej doby
Pokiaľ sa na vášho robota už nevzťahuje záručná doba, náklady na dopravu a opravu platíte vy. Robota je potrebné zabaliť tak, aby nedošlo pri preprave k poškodeniu. Robota zašlite do servisného strediska na vlastné náklady. K robotovi priložte presný popis poruchy a vaše kontaktné údaje. Po doručení robota do servisu a diagnostike závady, servis vystaví cenovú ponuku na opravu a s týmito informáciami vás informuje. Po vašom odsúhlasení servis zrealizuje opravu.
Cena diagnostiky v prípade odmietnutia opravy je 7€ + vzniknuté prepravné náklady.