Upozorňujeme, že Roomba podporuje iba 2,4 GHz siete. Roomba nepodporuje 5 GHz siete.
Keď používate aplikáciu iRobot HOME a nemôžete Roombu pripojiť k vašej domácej sieti, uistite sa prosím, že platí nasledovné:
V prípade, že mobilné zariadenie nemá dostatočne silný signál Wi-Fi, skontrolujte zdroje rušenia, ako napríklad zariadenia Bluetooth, bezdrôtové telefóny, detské pestúnky a mikrovlnné rúry. Rádiové vlny Wi-Fi majú tiež problém prechádzať cez stavebné materiály, ako je oceľ a betón. V prípade, že kvalita Wi-Fi signálu je pri aktuálnom umiestnení nabíjacej stanice slabá, nabíjaciu stanicu umiestnite bližšie k routeru.
Reštartujte robota, zatvorte aplikáciu iRobot HOME a opakujte proces pripojenia Roomba. Ak dané kroky problém nevyriešia, reštartujte router.