Produkty
Apka iRobot Home
Skúsenosti a testy
Podpora
Kde kúpiť
O nás
Shop
Obsluha a údržba
iServis Premium
Servis
Vernostný program
FAQ
Kontakt
Roomba®
vysáva
Porovnať vysávače
Braava®
mopuje
Porovnať mopy
Príslušenstvo
Riešenie problémov (pripojenie Roomby k Wi-Fi)
Zaregistrujte svojho robota do vernostného programu.
Začať teraz
Prihláste sa k odberu noviniek
Mail
Súhlasím so zasielaním marketingových ponúk a noviniek a zároveň vyhlasujem, že som osoba staršia ako 16 rokov.
Podmienky ochrany osobných údajov
.
Krok č. 1 - Potvrdenie Wi-Fi siete
Krok č. 2 – Aktivovanie pripojenia Roomby
Krok č. 3 – Roomba sa nezobrazuje v zozname Wi-Fi sietí na mojom mobilnom zariadení
Krok č. 4 – Mobilné zariadenie zobrazuje „Nezabezpečená sieť“
Krok č. 5 – Aplikácia iRobot HOME sa nevie pripojiť k Roombe v zozname mojich Wi-Fi sietí
Krok č. 6 – „Nedá sa pripojiť k [Robotu]. Skontrolujte nastavenie Wi-Fi a skúste to znova.”
Krok č. 7 – „Nebolo možné nájsť robota”
Krok č. 8 – „Objavila sa chyba siete. Prosím vyberte znovu Roombu zo zoznamu vašich Wi-Fi sietí“
Krok č. 9 – „Nedá sa pripojiť k [Názov siete]. Skontrolujte nastavenie Wi-Fi a skúste to znova.“
Krok č. 10 – Moju sieť nie je možné nastaviť
Krok č. 11 – „Roomba je buď mimo dosahu siete [Názov siete], [Názov siete] nemá frekvenciu 2,4 GHz, alebo [Názov siete] je naladená na kanál, ktorý Roomba nepodporuje. Pre ďalšie informácie, viď nastavenia Wi-Fi siete.“
Krok č. 12 – „Roomba nevie získať IP adresu. Skontrolujte nastavenia routera.“
Krok č. 13 – „Chyba pri komunikácii s robotom. Prosím reštartujte robot.“
Krok č. 14 – „Roomba stratila spojenie s routerom. Skontrolujte router alebo overte, či je Roomba v dosahu siete.“
Krok č. 15 – „Roomba sa nemôže pripojiť. Prosím stlačte Opakovať.“
Krok č. 16 – „V tomto okamihu nie je možné pridať robota. Prosím skúste znova.“
Krok č. 17 – „Chyba siete, tento robot nie je pripojený k [Názov siete]. Pripojte sa znovu v nastaveniach a vráťte sa do aplikácie.“
Ikonka Wi-Fi na Roombe bliká alebo svieti na červeno
Aplikácia iRobot HOME počas procesu pripojenia Roomby zobrazuje hlásenie „Teraz nie je možné pridať robota. Prosím skúste znova.“
S každým nákupom
u nás získate
Doprava zadarmo
na všetky objednávky robotov
14-dňová
garancia vrátenia peňazí
2 roky
záruka na všetky produkty
Vaša bezpečnosť
je naša priorita
Nadštandardná
zákaznícka podpora
E-shop
Produkty
Roomba® vysáva
Braava® mopuje
Príslušenstvo
Apka iRobot Home
Skúsenosti a testy
Rodina iRobot
Skúsenosti užívateľov
Testy a ocenenia
Podpora
Obsluha a údržba
Servis
Vernostný program
FAQ
Kontakt
Kde kúpiť
O nás
O značke iRobot
História
0900 111 151