Produkty
Apka iRobot Home
Skúsenosti a testy
Podpora
Kde kúpiť
O nás
Shop
Obsluha a údržba
Servis
Vernostný program
FAQ
Kontakt
Roomba®
vysáva
Porovnať vysávače
Braava®
mopuje
Porovnať mopy
Príslušenstvo
Riešenie problémov (chybové hlášky v aplikácií)
Zaregistrujte svojho robota do vernostného programu.
Začať teraz
Prihláste sa k odberu noviniek
Mail
Súhlasím so zasielaním marketingových ponúk a noviniek a zároveň vyhlasujem, že som osoba staršia ako 16 rokov.
Podmienky ochrany osobných údajov
.
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje „Prosím zadajte nasledujúcu MAC adresu do zoznamu MAC adries vo vašom routeri.“
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje „Aktualizuje sa softvér“
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje hlášku „Cloud nemôže komunikovať s robotom. Stlačte Help (Pomocník) pre viac informácií“ a v pravom hornom rohu svieti oranžová zemeguľa
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje hlásenie „Nemožno načítať Wi-Fi detaily siete“
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje hlásenie „Neplatné heslo robota. Nastavenia Roomby boli zmenené z iného zariadenia a už nemôže komunikovať s touto aplikáciou. Prajete si pridať alebo odstrániť robota?“
Nemôžem sa prihlásiť do aplikácie iRobot HOME alebo aplikácia pýta „Cloud Service Hostname“
S každým nákupom
u nás získate
Doprava zadarmo
na všetky objednávky robotov
14-dňová
garancia vrátenia peňazí
2 roky
záruka na všetky produkty
Vaša bezpečnosť
je naša priorita
Nadštandardná
zákaznícka podpora
E-shop
Produkty
Roomba® vysáva
Braava® mopuje
Príslušenstvo
Apka iRobot Home
Skúsenosti a testy
Rodina iRobot
Skúsenosti užívateľov
Testy a ocenenia
Podpora
Obsluha a údržba
Servis
Vernostný program
FAQ
Kontakt
Kde kúpiť
O nás
O značke iRobot
História
0900 111 151