Produkty
iRobot Genius™
Skúsenosti a testy
Podpora
Kde kúpiť
O nás
Shop
Obsluha a údržba
iServis Premium
Servis
FAQ
Kontakt
Roomba®
vysáva
Porovnať vysávače
Braava®
mopuje
Porovnať mopy
Príslušenstvo
Pripojenie k Wi-Fi, aplikácii iRobot HOME a riešenie problémov
Prihláste sa k odberu noviniek
Mail
Súhlasím so zasielaním marketingových ponúk a noviniek a zároveň vyhlasujem, že som osoba staršia ako 16 rokov.
Podmienky ochrany osobných údajov
.
Kompatibilita so zariadeniami
Kompatibilita s operačnými systémami
Kompatibilita s Wi-Fi sieťami
Nekompatibilné routery
Moja sieť používa statickú IP adresu. Je Roomba kompatibilná?
Všeobecné otázky a odpovede
Je možné v aplikácii iRobot HOME nastaviť slovenčinu?
Pripojenie medzi robotom a Wi-Fi sieťou, cloudom alebo aplikáciou prestalo po čase fungovať.
Roomba je pripojená k Wi-Fi, ale v aplikácii je robot v stave nepripojený alebo cloud nie je dostupný.
Aplikácia vypisuje pri pokuse pripojiť Roombu chybu certifikátu (bad certificate error).
Koľko mobilných zariadení môže byť pripojených k Roombe?
Ako môžem pridať ďalšie mobilné zariadenie na ovládanie mojej Roomby?
Ako v aplikácii iRobot HOME vyberiem novú sieť?
Roomba nereaguje na povely z aplikácie iRobot HOME
Dochádza k oneskoreniu v reakciách robota na príkazy z aplikácie iRobot HOME
iRobot Cloud je mimo prevádzky
Roomba sa nemôže pripojiť k Wi-Fi
V pravom hornom rohu aplikácie iRobot HOME svieti červená ikona zemegule
Ako sa dostanem do nastavení môjho routera?
Ako pridať Roombu do zoznamu MAC adries
Riešenie problémov (chybové hlášky v aplikácií)
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje „Prosím zadajte nasledujúcu MAC adresu do zoznamu MAC adries vo vašom routeri.“
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje „Aktualizuje sa softvér“
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje hlášku „Cloud nemôže komunikovať s robotom. Stlačte Help (Pomocník) pre viac informácií“ a v pravom hornom rohu svieti oranžová zemeguľa
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje hlásenie „Nemožno načítať Wi-Fi detaily siete“
Aplikácia iRobot HOME zobrazuje hlásenie „Neplatné heslo robota. Nastavenia Roomby boli zmenené z iného zariadenia a už nemôže komunikovať s touto aplikáciou. Prajete si pridať alebo odstrániť robota?“
Nemôžem sa prihlásiť do aplikácie iRobot HOME alebo aplikácia pýta „Cloud Service Hostname“
Riešenie problémov (pripojenie Roomby k Wi-Fi)
Krok č. 1 - Potvrdenie Wi-Fi siete
Krok č. 2 – Aktivovanie pripojenia Roomby
Krok č. 3 – Roomba sa nezobrazuje v zozname Wi-Fi sietí na mojom mobilnom zariadení
Krok č. 4 – Mobilné zariadenie zobrazuje „Nezabezpečená sieť“
Krok č. 5 – Aplikácia iRobot HOME sa nevie pripojiť k Roombe v zozname mojich Wi-Fi sietí
Krok č. 6 – „Nedá sa pripojiť k [Robotu]. Skontrolujte nastavenie Wi-Fi a skúste to znova.”
Krok č. 7 – „Nebolo možné nájsť robota”
Krok č. 8 – „Objavila sa chyba siete. Prosím vyberte znovu Roombu zo zoznamu vašich Wi-Fi sietí“
Krok č. 9 – „Nedá sa pripojiť k [Názov siete]. Skontrolujte nastavenie Wi-Fi a skúste to znova.“
Krok č. 10 – Moju sieť nie je možné nastaviť
Krok č. 11 – „Roomba je buď mimo dosahu siete [Názov siete], [Názov siete] nemá frekvenciu 2,4 GHz, alebo [Názov siete] je naladená na kanál, ktorý Roomba nepodporuje. Pre ďalšie informácie, viď nastavenia Wi-Fi siete.“
Krok č. 12 – „Roomba nevie získať IP adresu. Skontrolujte nastavenia routera.“
Krok č. 13 – „Chyba pri komunikácii s robotom. Prosím reštartujte robot.“
Krok č. 14 – „Roomba stratila spojenie s routerom. Skontrolujte router alebo overte, či je Roomba v dosahu siete.“
Krok č. 15 – „Roomba sa nemôže pripojiť. Prosím stlačte Opakovať.“
Krok č. 16 – „V tomto okamihu nie je možné pridať robota. Prosím skúste znova.“
Krok č. 17 – „Chyba siete, tento robot nie je pripojený k [Názov siete]. Pripojte sa znovu v nastaveniach a vráťte sa do aplikácie.“
Ikonka Wi-Fi na Roombe bliká alebo svieti na červeno
Aplikácia iRobot HOME počas procesu pripojenia Roomby zobrazuje hlásenie „Teraz nie je možné pridať robota. Prosím skúste znova.“
S každým nákupom
u nás získate
Doprava zadarmo
na všetky objednávky robotov
14-dňová
garancia vrátenia peňazí
2 roky
záruka na všetky produkty
Vaša bezpečnosť
je naša priorita
Nadštandardná
zákaznícka podpora
E-shop
Produkty
Roomba® vysáva
Braava® mopuje
Príslušenstvo
Apka iRobot Home
Skúsenosti a testy
Rodina iRobot
Skúsenosti užívateľov
Testy a ocenenia
Podpora
Obsluha a údržba
Servis
Vernostný program
FAQ
Kontakt
Kde kúpiť
O nás
O značke iRobot
História
+421 418 775 069