FAQ

Krok č. 14 – „Roomba stratila spojenie s routerom. Skontrolujte router alebo overte, či je Roomba v dosahu siete.“

 Ak sa v aplikácii iRobot HOME zobrazuje hláška „Roomba stratila spojenie s routerom. Skontrolujte router alebo overte, či je Roomba v dosahu siete“ uistite sa prosím, že platí nasledovné:

  • Roomba sa nachádza v oblasti s dobrým pokrytím Wi-Fi. Ak je nabíjacia stanica umiestnená v časti domácnosti s hraničnou silou Wi-Fi signálu, mali by ste ju presunúť do oblasti so silnejším pokrytím. Pokiaľ má vaše mobilné zariadenie v mieste umiestnenia nabíjacej stanice dobrú kvalitu signálu Wi-Fi, aj Roomba bude so sieťou Wi-Fi komunikovať bezproblémovo.
  • Wi-Fi sieť Roomby je správne nastavená a v sieti existujú voľné IP adresy.
  • Roomba má plne nabitú batériu.

Ak ste overili body uvedené vyššie a problém pretrváva, reštartujte robota, zavrite aplikáciu iRobot HOME a začnite proces nastavenia odznova. Ak problém pretrváva, reštartujte router.