FAQ

Krok č. 10 – Moju sieť nie je možné nastaviť

Upozorňujeme, že Roomba podporuje iba 2,4 GHz siete. Roomba nepodporuje 5 GHz siete.

Keď používate aplikáciu iRobot HOME a nemôžete Roombu pripojiť k vašej domácej sieti, uistite sa prosím, že platí nasledovné:

  • Roomba sa nachádza v okruhu maximálne 3 metre od vášho mobilného zariadenia a v dosahu požadovanej Wi-Fi siete.
  • Mobilné zariadenie má dostatočný Wi-Fi signál.

faq info V prípade, že mobilné zariadenie nemá dostatočne silný signál Wi-Fi, skontrolujte zdroje rušenia, ako napríklad zariadenia Bluetooth, bezdrôtové telefóny, detské pestúnky a mikrovlnné rúry. Rádiové vlny Wi-Fi majú tiež problém prechádzať cez stavebné materiály, ako je oceľ a betón. V prípade, že kvalita Wi-Fi signálu je pri aktuálnom umiestnení nabíjacej stanice slabá, nabíjaciu stanicu umiestnite bližšie k routeru.

  • Zadali ste správne heslo do siete Wi-Fi.
  • Skontrolujte, či sú nastavenia Wi-Fi správne.

Reštartujte robota, zatvorte aplikáciu iRobot HOME a opakujte proces pripojenia Roomba. Ak dané kroky problém nevyriešia, reštartujte router.