Riešenie problémov

V prípade, že váš iRobot nefunguje správne, prečítajte si najskôr v návode na použitie inštrukcie v kapitole "Riešenie problémov", pomocou ktorých budete môcť vyriešiť množstvo problémov priamo u vás doma. Ak sa vám problém vyriešiť nepodarilo, využite našu nadštandardnú službu Pick & Return, v rámci ktorej od vás robota bezplatne vyzdvihneme a opraveného vám ho opäť zdarma privezieme priamo domov.

Služba Pick & Return

Bezplatné vyzdvihnutie a dovoz robota v rámci záruky

Vypíšte reklamačný formulár a pripravte robota na vyzdvihnutie. Naše servisné stredisko zabezpečí kuriéra a zašle vám termín vyzdvihnutia. Pokiaľ sa počas dňa nenachádzate doma, zadajte adresu, z ktorej bude možné zabezpečiť vyzdvihnutie reklamovaného robota. Opraveného robota vám doručíme opäť zdarma na adresu, ktorú ste uviedli v reklamačnom formulári.

Pripravte robota na vyzdvihnutie

Po odoslaní reklamačného formulára pripravte robota na vyzdvihnutie kuriérom:

  • robota vyčistite a pribaľte príslušenstvo,
  • priložte kópiu nákupného dokladu,
  • priložte vytlačené potvrdenie o registrácii reklamácie, ktoré vám bude obratom doručené na vašu e-mailovú adresu po odoslaní reklamačného formulára,
  • robota zabaľte buď do originálnej škatule, alebo ho bezpečne zabaľte iným spôsobom, aby sa predišlo jeho poškodeniu počas prepravy.

Servisné stredisko

TV-AV Elektronic s.r.o.
Pribinova 8725/54, 010 01 Žilina
telefón: 041/562 60 61
e-mail: logistika@tvav.sk
web: www.tvav.sk


Reklamačný formulár

*všetky políčka formulára sú povinné

Záručnú reklamáciu je možné uplatniť iba na roboty zakúpené v sieti autorizovaných predajcov iRobot. Chcem vedieť viac


Kde nájdem výrobné číslo

iRobot Roomba

Roomba série 800

Roomba série 800

Roomba série 700

Roomba série 700

Roomba série 600

Roomba série 600

Roomba série 500

Roomba série 500

iRobot Scooba

Scooba série 400

Scooba série 400

Scooba série 300

Scooba série 300

iRobot Braava

Braava série 300

Braava série 300